
راهنمای اعلام خرابی
هر دستگاهی در گذر زمان با توجه به طول عمر، نوع خدمت، شرایط نگهداری، محیط استفاده و حجم کار انجام داده
ممکن است با بروز نشانه هایی از عملکرد ناصحیح و یا خطاهای سیستمی نیاز به اعلام خرابی را به شما یادآوری کند.
منطق حاکم در این شرایط حکم میکند که؛
با گزارش خرابی به متخصصین رسمی شرکت تولیدکننده آن دستگاه جهت تعمیر یا استفاده از گارانتی یا خدمات پس از فروش تدبیری اندیشیده و دستگاه خود را احیا نمائید.
مسلما، هیچ کارشناس دیگری بجز متخصصین همان شرکت تولیدکننده(سام) صلاحیت و تبحر لازم و دسترسی به قطعات اصلی را نداشته و ضمن اینکه قادر نخواهند بود دستگاه معیوب را در کوتاه ترین زمان ممکن بازسازی نمایند شانس شما را در استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش ابطال و هزینه ی سنگین تری به شما تحمیل خواهند کرد
با این توضیح
چنانچه در برند سام و سامسونگ نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا اعلام خرابی بودید حتما با ما (نماینده رسمی خدمات پس از فروش سام) تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.