نمایندگی سام سرویس

راهنمای اعلام خرابی

هر دستگاهی در گذر زمان با توجه به طول عمر، نوع خدمت، شرایط نگهداری، محیط استفاده و حجم کار انجام داده
ممکن است با بروز نشانه هایی از عملکرد ناصحیح و یا خطاهای سیستمی نیاز به اعلام خرابی را به شما یادآوری کند.

منطق حاکم در این شرایط حکم میکند که؛
با گزارش خرابی به متخصصین رسمی شرکت تولیدکننده آن دستگاه جهت تعمیر یا استفاده از گارانتی یا خدمات پس از فروش تدبیری اندیشیده و دستگاه خود را احیا نمائید.

مسلما، هیچ کارشناس دیگری بجز متخصصین همان شرکت تولیدکننده(سام) صلاحیت و تبحر لازم و دسترسی به قطعات اصلی را نداشته و ضمن اینکه قادر نخواهند بود دستگاه معیوب را در کوتاه ترین زمان ممکن بازسازی نمایند شانس شما را در استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش ابطال و هزینه ی سنگین تری به شما تحمیل خواهند کرد

با این توضیح

اگر شما نیز یکی از دارندگان لوازم خانگی برند سامسونگ یا سام هستید و نیاز به نصب دستگاه، تعمیر تخصصی، سرویس دوره‌ای یا مشاوره فنی دارید، کافی‌ست با ما تماس بگیرید. ما به عنوان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش سام و سامسونگ، آماده ارائه خدمات حرفه‌ای و مطمئن به شما در سراسر کشور هستیم.

📞 شماره تماس: 02191098255

♦ تعمیر تخصصی انواع لوازم خانگی سام و سامسونگ با ضمانت رسمی

♦ برای دریافت نوبت یا اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید و از خدمات استاندارد ما بهره‌مند شوید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.