شرایط و ضوابط گارانتی محصولات سام سرویس

نمایندگی سام سرویس

الف – شرایط عمومی گارانتی

– دستگاه هایی دارای گارانتی هستند که دارای برگ ضمانت نامه معتبر باشند. کارت ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

– درصورت عدم نصب این دستگاه ها توسط نماینده رسمی شرکت، دستگاه فاقد گارانتی محسوب میشود.

– مبنای شروع گارانتی دستگاه هائی که دارای نصب الزامی هستند، تاریخ نصب مندرج در کارت ضمانت نامه ممهور به مهر نماینده رسمی خدمات پس از فروش سام می باشد.

– شروع گارانتی برای دستگاه هایی که دارای نصب ترجیحی و یا فاقد نصب باشند، از تاریخ فاکتور فروش محاسبه می گردد.

– خدمات گارانتی فقط توسط نماینده رسمی خدمات پس از فروش سام و در محل تعمیرگاه شرکت ارائه می گردد.

– خدمات گارانتی فقط برای تعمیر یا سرویس دستگاه و شامل ارائه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر می باشد.

نمایندگی سام سرویس

ب – ضمانت نامه در شرایط زیر قابل اجرا نیست

– صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق و حوادث طبیعی.

– استفاده ناصحیح از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه.

– دستگاه هایی که توسط تعمیرکارانی به جز نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش سام سرویس تعمیر یا دستکاری شده باشند.

– اعمال هر نوع خدشه به فاکتور خرید سام سرویس، برچسب دستگاه و یا کارت ضمانت نامه.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.